Наші анестезіологи провели семінар про особливості роботи з пацієнтами зі складним супутніми діагнозами

You are here:

Ми спеціалізуємося на лікуванні пацієнтів зі складним супутніми діагнозами та постійно навчаємося, вивчаючи специфіку цих захворювань і тактику стоматологічного лікування та комунікації у таких випадках.

Нещодавно наша команда анестезіологів провела для лікарів-стоматологів та асистентів навчальний семінар на тему “Специфіка пацієнтів, які мають супутню патологію центральної та периферичної нервової системи, та особливості надання стоматологічних послуг таким пацієнтам”.

• Про генетичні захворювання, пов’язані з вираженою дисфункцією ЦНС розказав наш лікар-анестезіолог Павленко Віталій Ігорович.
  • Своїми знаннями та досвідом роботи з пацієнтами з ДЦП поділився лікар-анестезіолог Варивода Михайло Петрович.
  • Тему “Судомний синдром: ризики та особливості роботи з даною категорією пацієнтів на стоматологічному прийомі” детально висвітив на семінарі лікар-анестезіолог Присяжнюк Дмитро Олександрович.
  • “Аутизм: особливості та перебіг аути у різних вікових категоріях, особливості адаптації” – тема доповіді головного лікаря-анестезіолога клініки Миколи Васильовича Дем’янюка.

Вся наша анестезіологічна команда має багаторічний досвід роботи з особливими дітьми у стаціонарі спеціалізованої лікарні “Охматдит”, знає цю специфіку та ділиться з колегами.

Ми дотримуємося всіх карантинних вимог та навчаємося всією командою у ZOOM