Переваги Клініки

preimushhestva 1 1024x683 - Переваги

Повний спектр високопрофесійних стоматологічних послуг

У нашій Клініці Ви зможете отримати висококваліфіковану консультацію та допомогу не лише лікарів, але й вузькопрофільних фахівців – справжніх професіоналів своєї справи! Ми пишаємося нашими фахівцями – високопрофесійним, згуртованим і стабільним лікарським і адміністративним складом (більшість наших фахівців працює в нашій Клініці з дня її заснування!). При залученні суміжних фахівців у Вас завжди буде лікар, що курує, який зможе відповісти на всі Ваші запитання.

Власна технічна лабораторія

У Клініці функціонує унікальна зубопротезна технічна лабораторія, яка забезпечує повну підтримку лікаря-ортопеда. На відміну від інших клінік, більшість яких не має власної зубопротезної технічної бази, здійснюючи протезування в нашій Клініці, Ви знаходитеся під постійним і невсипущим контролем відразу ДВОХ фахівців: лікаря-ортопеда й зубного техніка. Обидва фахівці працюють із Вами одночасно і вирішують ЄДИНУ задачу – забезпечити Вам максимально комфортне протезування в найкоротші терміни і на найвищому професійному рівні!

preimushhestva 2 1024x683 - Переваги
preimushhestva 3 1024x683 - Переваги

Безпека і гарантії лікування

У нашій Клініці впроваджено строгий інфекційний контроль і багаторівневе очищення інструментарію, що дозволяє нашим Клієнтам бути повністю впевненими в безпеці лікування. Клініка дає гарантії на всі проведені роботи на термін не менше трьох років (при виконанні рекомендацій лікаря).

Наші Клієнти можуть відчувати себе в нашій клініці в цілковитій безпеці!

Сучасні методики і технології

Йдучи в ногу з часом, персонал Клініки постійно навчається сучасним методикам, бере участь в стоматологічних конгресах, з’їздах і тренінгах. У Клініці також постійно оновлюються обладнання та матеріали.

preimushhestva 4 1024x683 - Переваги
preimushhestva 5 1024x683 - Переваги

Чесні і відкриті взаємини

Ми будуємо взаємини з нашими Клієнтами, ґрунтуючись на принципі максимальної чесності й відкритості, що означає: наші фахівці НЕ призначать Вам лікування, якщо в ньому немає потреби.
Наш персонал докладе всіх зусиль, щоб Ви залишилися задоволені своїм вибором!