Лікування гіперчутливості зубів

lechenie chuvstvitelnosti zubov - Лікування гіперчутливості зубівГіперчутливість зубів – це патологічний стан, що характеризується підвищеною чутливістю зубів до різних подразників, таких як холодна та гаряча їжа або продукти з надмірним вмістом кислоти: цитрусові, консерванти, кола, яблука. При підвищеній чутливості зубів навіть звичайне чищення зубів може викликати больові відчуття. Гіперчутливість зубів зустрічається також при так званому клиновидному дефекті.

Клиновидний дефект – руйнування твердих тканин зуба біля його основи (шийки), що виникає в результаті хронічного перевантаження або неправильної методики чищення зубів.

Основною ознакою гіперчутливості твердих тканин зуба є нетривалий гострий біль у голій твердій тканині зуба (дентині) у відповідь на температурні, тактильні, осмотичні або хімічні подразники. Більшість людей страждають на це захворювання у віці від 20 до 50 років. Гіперчутливість зубів спостерігається у жінок частіше, ніж у чоловіків.

Головними причинами гіперчутливості зубів можуть бути:

• занадто старанне або неправильне чищення зубів;
  • захворювання пародонту (в результаті оголення коренів зубів може посилитися їх чутливість);
  • особливості раціону харчування, зокрема часте вживання кислих продуктів, газованих солодких напоїв, які з часом можуть призвести до хімічного руйнування емалі та виникнення гіперчутливості зубів;
  • шкідливі виробничі чинники (наприклад, у працівників хімічної галузі);
  • надмірне жувальне навантаження на зуби, наприклад, унаслідок звички сильно стискати зуби або відсутності одного або декількох зубів.

Для лікування гіперчутливості використовуються препарати для відновлення структури зуба (ремінералізації) на основі фтору. При клиновидних дефектах може бути показане пломбування порожнин, що утворилися. Якщо не усунути причину захворювання, руйнування зуба може прогресувати і пульпа (нерв) зуба може загинути, що, у свою чергу, може призвести до втрати зуба.

Ми складемо план лікування, який буде спрямований на усунення не лише симптомів, але і причини виникнення захворювання. Наші лікарі допоможуть вам навчитися правильному чищенню і підібрати засоби індивідуальної гігієни з урахуванням ваших індивідуальних особливостей і потреб.

Статті по темі:

Вартість