Звернення головного лікаря клініки

vrach1 - Звернення головного лікаря клініки
Шановні друзі й одночасно клієнти клініки! У 2020 році ми святкували 23-річчя нашої клініки. Всі ці роки Ви були з нами. Щиро дякуємо Вам за довіру, лояльність і небайдужість! Увесь цей час ми будували чесні та прозорі стосунки, засновані на взаємній повазі.
23 роки тому була визначена філософія нашої стоматологічної клініки: «Ми не призначаємо лікування, в якому немає потреби». Протягом усього часу роботи клініки ми дотримуємося цього правила.

Ми приділяємо особливу увагу професійному росту лікарів і всього медичного колективу клініки,постійно навчаємося та вдосконалюємо наши навички та вміння. За 23 роки клініка кардинально змінилася:

• ніка кардинально змінилася:
    Більше ніж утричі збільшилася площа самої клініки,
  • 4 роки тому відкрилося дитяче відділення клініки Дубнової на Антоновича 28, а у 2020 році ми відкрили нову спеціалізовану дитячу клініку за адресою вул. Коновальця, 31
  • Колектив клініки збільшився більше ніж у 9 разів. Сьогодні в клініці працюють 35 лікарів. Наша велика гордість – це лікарі, які працюють в клініці з її заснування в 1997 році
  • З’явилось обладнання та технології, про які ми навіть не мріяли: дентальний мікроскоп, комп’ютерна анестезія, сучасне обладнання для лікування захворювань пародонту, надсучасна операційна, апарат для препарування, що замінює бормашину для дітей, сучасна наркозна станція, BIS-моніторинг та багато іншого.
  • Але основне – це Ви, наші Клієнти! Кількість клієнтів клініки зросла у десятки разів. Багато пацієнтів лікуються сім’ями та вже «дорослі» діти приводять до нас своїх дітей, для нас це знак особливої довіри.

Нам є чим пишатись, і це наша спільна з Вами заслуга, бо ми працюємо для Вас і заради Вас.
Із глибокою повагою,

Головний лікар,