День здорових ясен – 2021: запрошуємо на безплатну консультацію

You are here:

Запрошуємо на безоплатну консультацію до лікаря-пародонтолога та гігієніста з нагоди Дня здорових ясен.

Протягом цілого дня 12 травня наш лікар-пародонтолог Єлизавета Волінська та гігієністи Оксана Писаренко та Юлія Заблоцька будуть проводити безоплатний прийом всіх бажаючих дорослих пацієнтів. Ви зможете перевірити стан своїх ясен та отримати вичерпну інформацію про способи профілактики та лікування захворювань пародонту, а також рекомендації по догляду за яснами в домашніх умовах.

Не забули ми й про діточок. Запрошуємо на безплатну консультацію до дитячого стоматолога у нашу клініку на Коновальця, 31.  ЛІкар перевірить стан зубчиків та ясен дитини, проведе урок гігієни та допоможе підібрати індивідуальні .засоби гігієни для малечі.

Вже 5 років поспіль Клініка Дубнової підтримує «День здорових ясен» – ініціативу Європейської Федерації пародонтологів, завдання якої – привернути увагу до проблеми здоров’я ясен та таких захворювань, як гінгівіт і пародонтит. На жаль, поширеність захворювань ясен складає понад 50% дорослого населення.
Якщо у Вас є один або кілька з нижче перерахованих симптомів, радимо обов’язково звернутись для пародонтологічного обстеження:
– Почервоніння та кровоточивість ясен
– Неприємний запах з рота
– Опускання краю ясен та оголення коренів
– Рухомість зубів

Телефонуйте 📱 (044) 333-49-37 – прийом дорослих та 📱 (044) 333-73-21 – дитяча стоматологія на Коновальця Запишіться на безплатну консультацію та обов’язково розкажіть про нашу акцію своїм друзям!