Імплантація зубів стає доступнішою!

You are here:

У своїй повсякденній практиці стоматологи все більше й більше часу та уваги приділяють імплантації зубів. Це відбувається з двох причин, по-перше, зубні імплантати стають доступнішими за ціною, по-друге, все більше лікарів-стоматологів, навчаються та практикують постановку зубних імплантатів.

Нам неймовірно приємно, що саме наші фахівці значущою мірою впливають на збільшення кількості лікарів-імплантологів й, що не менш важливо, підвищення їх професійного рівня. Так, сьогодні в перший день зими, лікар нашої клініки, щелепно-лицевий та ортогнатичний хірург, імплантолог, член Асоціації стоматологів України, елект-президент Асоціації імплантологів України, член Асоціації Краніо-Макс-фаціальних хірургів України, член International Congress of Oral Implantologists, член International Team of Implantology, член Німецької асоціації імплантологів International Team of Implantology study club member, директор ITI Study Club в Україні, запрошений професор UIC (Іспанія) Дубнов А.В. провів майстер-клас для лікарів-хірургів, які прагнуть удосконалити свої теоретичні та практичні навички, присвячений хірургічному протоколу імплантації.

Замислюєтеся про імплантацію зубів? Запишіться на прийом до Артема Васильовича й не пожалкуєте: лікар-імплантолог дуже детально, але головне, зрозуміло, відповість на всі ваші запитання, безумовно, оцінить вашу індивідуальну ситуацію і запропонує адекватні варіанти лікування і / або імплантації зубів. Записатися на консультацію можна за тел. (044) 333-49-37.

2017-12-01-PHOTO-00003418 2017-12-01-PHOTO-00003412