Лікарі нашої клініки Труш С.А., Волінська Є.В. і Тимошок Н.В. пройшли тренінг «Перемовини з пацієнтом», який відбувся 07.09.2018 в рамках стоматологічної виставки «Медвін: СТОМАТОЛОГІЯ».
Сьогодні недостатньо бути просто гарним стоматологом. Лікарю-стоматологу потрібно вміти спілкуватися з клієнтом, просто та зрозуміло пояснювати йому особливості майбутнього лікування та чітко обґрунтовувати ті чи інші рекомендації. Адже сьогодні клієнти більш інформовані ніж коли-небудь.
У програмі тренінгу піднімалися такі нагальні питання як:
- Способи переконання пацієнта,
- Як правильно вибудовувати комунікацію з пацієнтом,
- Ефективний алгоритм вітання і прощання з пацієнтом,
- Ключові правила ведення переговорів з пацієнтом,
- Формування довіри пацієнта,
- Як сформувати довгострокову лояльність пацієнта та ін.
Всі стоматологи нашої клініки (і в цьому ми бачимо нашу сильну сторону) прагнуть побудувати довірчі відносини з клієнтами, надаючи клієнтові вичерпну інформацію як до, так й протягом усього лікування чітко, в простій, зрозумілій та доступній формі, обґрунтовуючи свої рекомендації та коментуючи кожну проведену маніпуляцію. Приходьте до нас і переконаєтеся в цьому самі!
Для запису телефонуйте (044) 333-49-37.