Безпечний медикаментозний сон. Лікування зубів у дітей і дорослих під загальним наркозом у «Клініці Дубнової «СТОМАТОЛОГіЯ»

You are here:

Наша клініка постійно підвищує не лише якість, але й безпеку медичних послуг, тому впровадження BIS-моніторингу для стоматологічного лікування пацієнтів у стані медикаментозного сну (під загальним наркозом) стало для нас абсолютно логічним кроком.

Що таке BIS-моніторинг?

bis

Для проведення BIS-моніторингу використовують спеціальний прилад, що контролює (моніторить) глибину медикаментозного сну (седації) і витрачання препаратів, які підтримують стан седації, а також вимірює, обчислює та показує значення біспектрального індексу.

Біспектральний індекс (BIS) – це параметр, що оцінює пряме вимірювання ефекту загальної анестезії та седації головного мозку під час наркозу чи медикаментозного сну. Його обчислюють, безперервно реєструючи ЕЕГ (електроенцефалограму).

Як вимірюють BIS

• до чола пацієнта кріплять сенсор, за допомогою якого реєструється ЕЕГ;
  • BIS-система обробляє сигнал, що надходить, та обчислює BIS-індекс (число від 0 до 100), який дозволяє судити про ступінь свідомості пацієнта;
  • значення BIS-індексу, що дорівнює 100, означає, що пацієнт у повній свідомості;
  • значення BIS-індексу, що дорівнює 0, означає повну відсутність активності мозку.

bis2

ВIS-моніторинг забезпечує пацієнтові значно більший комфорт і повну безпеку перебування у стані медикаментозного сну (під загальним наркозом). Це свого роду ексклюзивна опція у стоматологічній практиці, і на даний час «Клініка Дубнової “СТОМАТОЛОГіЯ” – єдина стоматологічна установа в Києві, яка застосовує цю методику.

Чим BIS-моніторинг корисний для пацієнта

• забезпечує впевненість у безпечності седації (загального наркозу), оскільки лікар-анестезіолог може повністю виключити можливість передчасного пробудження та больових відчуттів під час процедур, що особливо важливо для наших маленьких пацієнтів, які проходять стоматологічне лікування у стані медикаментозного сну;
  • дозволяє досягати потрібної глибини медикаментозного сну, використовуючи меншу кількість препарату, а отже, прискорити вихід пацієнта з седації (загального наркозу);
  • те, що кількість препаратів, використовуваних для загального наркозу, зменшується в кілька разів, дозволяє знизити ризик виникнення алергічних реакцій;
  • моніторинг дозволяє лікарю не допустити виникнення у пацієнта якихось спогадів про процес лікування чи неприємних відчуттів.

Мета моніторингу – безпека та комфорт пацієнта під час седації (загального наркозу), і ми раді забезпечити вам усі умови для комфортного та безболісного стоматологічного лікування в нашій клініці.

Цікаво знати!

У США BIS-моніторинг використовують більше ніж у 66% операційних і більше ніж у 86% клінічних госпіталів по всій країні. В Західній Європі встановлені тисячі BIS-моніторів. Зокрема, у Швейцарії вони є практично в усіх клініках, що мають операційні. На рік там проводиться більше 100 тис. BIS-моніторингів. У США і багатьох інших країнах застосування BIS-моніторингу рекомендоване асоціаціями лікарів-анестезіологів. В Іспанії, Австралії та Новій Зеландії BIS-моніторинг внесений до стандарту інтраопераційного анестезіологічного моніторингу.

BIS-моніторинг не застосовує зовнішню звукову стимуляцію, а тому рекомендований для маленьких дітей і пацієнтів із ослабленим слухом для контролювання седації при інтенсивній терапії та при проведенні болісних процедур.