12 травня – День здорових ясен в нашій Клініці! Запрошуємо усіх бажаючих безкоштовно перевірити свої ясна!

You are here:

Снимок экрана 2018-04-20 в 20.51.20Наша клініка бере участь в європейській ініціативі за підтримки Української Асоціації Парадонтології «Європейський День Здорових Ясен», яка відбудеться 12 травня 2018 року. Основним завданням цього заходу є привернення уваги населення України до захворювань пародонту (тканин, які утримують зуби). Поширеність захворювань ясен (пародонтиту та гінгівіту) становить понад 50% дорослого населення України.

В цей день наш лікар-хірург-пародонтолог Волінська Є.В. буде вести пародонтологічний прийом, в рамках якого усі пацієнти зможуть абсолютно безкоштовно оцінити свій пародонтологічний статус й отримати вичерпну інформацію про стан своїх ясен, варинти лікування наявних захворювань пародонту і рекомендації щодо догляду за яснами в домашніх умовах.

Якщо Ви спостерігаєте у себе:

• почервоніння чи кровоточивість ясен і / або,
  • неприємний запах з рота і / або,
  • опускання краю ясен й оголення коренів зубів і / або,
  • рухливість зубів,

Вам обов’язково потрібна консультація лікаря-пародонтолога.

Дізнатися більше про захворювання ясен можна на сайте: http://gumhealthyday.uaperio.org/#rec17932547 .

Поспішайте записатися, бо кількість місць обмежена. Для запису на безкоштовну перевірку стану ваших ясен телефонуйте (044) 333-49-37.