В “Клініці Дубнової” впроваджені всі необхідні сучасні заходи безпеки

You are here:

Нагадуємо, що “Клініка Дубнової” працює у режимі карантину, надаючи щодня допомогу пацієнтам з ургентними випадками.

Ми впровадили всі необхідні сучасні заходи безпеки та запобігання поширення інфекцій:

• Ми збільшили проміжок часу між прийомами пацієнтів, щоб мати більше часу для обробки приміщень та уникнення скупчення клієнтів у зоні очікування;
  • Збільшена кількість обробок робочих поверхонь, стійки ресепшена, підлоги, дверних ручок, а також кількість провітрювань приміщень клінік;
  • У клініках встановлені санітайзери з антисептичним розчином для вільного користування;

IMG-2732

• Ми використовуємо максимальну кількість одноразових інструментів і матеріалів. Всі інструменти багаторазового використання проходять ретельну багатоступеневу обробку у нашій найсучасніший стерилізаційній;
  • Посилено моніторинг стану здоров’я співробітників клініки та контроль доступу до робочих місць;
  • Наші лікарі та асистенти користуються респіраторами, рукавичками, медичними шапочками та захисними окулярами/щитками постійно;
  • Наші адміністратори працюють у масках та рукавичках;
  • Всі пацієнти в зоні очікування знаходяться у медичних масках. В разі потреби можна отримати маску у наших адміністраторів.
  • Є можливість очікувати прийом у нашому затишному дворику;
  • Ми організували максимально безпечне транспортування нашого персоналу до клініки на автомобілях, уникаючи пересування у громадському транспорті.

Для нас важливо, щоб наші пацієнти почували себе в безпеці та комфортно у клініці. Це завжди було пріоритетом нашої роботи та особливо зараз ми докладаємо максимальних зусиль для цього.

1 (188)IMG_25391 (188)