Скільки коштує лікування кореневих каналів молочних зубів?

You are here:

На питання відповідає дитячий стоматолог нашої клініки Слабковський В.В., який є, можливо, найкращим фахівцем в Києві і не тільки, в цьому питанні. Свою відповідь Вадим Вадимович почав з відповіді на інше питання, а саме: чому потрібно лікувати кореневі канали молочних зубів? Цим питанням задаються, перш за все, батьки не до кінця розуміючи цінність та необхідність такого лікування у порівнянні з видаленням молочного зуба (мовляв, молочний зуб, чого його лікувати, ось коли виросте постійний, ось його потрібно лікувати …).

«У молочних зубах каріозний процес зазвичай протікає дуже швидко і часто безсимптомно. При глибокій каріозній порожнині в пульпі (нерві) молочного зуба відбуваються незворотні зміни, які, за відсутності своєчасного лікування, призводять до її загибелі. Інфекція з порожнини зуба та кореневих каналів потрапляє в кістку, де починає розвиватися хронічне запалення. При відсутності лікування, інфекція негативно впливає на розвиток постійного зуба, що знаходиться під молочним. Це часто може приводити до змін в емалі постійного зуба, а й іноді навіть, до загибелі зачатка постійного. У разі ж загострення інфекційного процесу можливий розвиток важких гнійних запалень щелепно-лицевої ділянки з підвищенням температури тіла, припухлістю, погіршенням загального стану дитини. Раннє видалення молочного зуба без подальшого лікування у ортотодонта може призвести до порушень прикусу. Тому лікування та збереження молочного зубу до його фізіологічної зміни є важливим завданням батьків та дитячого стоматолога.

Які ж існують методи лікування кореневих каналів молочних зубів?

На ранніх етапах, коли запалення локалізується переважно в коронковій частині пульпи (нерва), достатнім буде під місцевим знеболенням провести часткове видалення (ампутацію) пульпи. Це процедура, під час якої забирають інфіковану пульпу з коронки зуба, а на здорову пульпу в коренях зуба накладається лікувальна прокладка, яка зменшує запалення та залишає пульпу в каналах живою, нормально функціонуючою. При своєчасному зверненні – це оптимальний варіант лікування, оскільки коріння молочного зуба будуть фізіологічно розсмоктуватися при поступовому прорізуванні постійного зуба, до того ж відсутність необхідності обробки і пломбування кореневих каналів значно зменшує час лікування. Однак, якщо запалення вже перейшло в корінь або кістку, то обов’язковим буде чистка та пломбування кореневих каналів. Під час такої процедури зуб знеболюється, ізолюється від слини спеціальною гумовою хусточкою (коффердамом), кореневі канали чистяться спеціальними інструментами та промиваються антисептиками й потім пломбуються спеціальними пастами, які мають виражену антибактеріальну та протизапальну дію, не впливають на зачаток постійного зуба, й поступово будуть розсмоктуватися разом із корінням молочного зуба при зміні зуба. Після цього зуб відновлюється за допомогою фотополімерних пломбувальних матеріалів або коронкою ».

Лікування кореневих каналів – процедура комплексна, важлива для здоров’я зубів вашої дитини й глибоко індивідуальна, тому вартість лікування кореневих каналів молочного зуба може варіюватися в межах 900,00 – 1300,00 грн. Запишіть вашу дитину на проф.огляд в дитяче відділення нашої клініки прямо зараз: (044) 333-49-37.