Ендодонтичне лікування або лікування каналів зубів

You are here:

Ендодонтія – одна з найскладніших областей стоматології, що займається лікуванням кореневих каналів зубів. Грецьке слово «ендодонтія» буквально означає «всередині зуба».  Мета ендодонтичного лікування – врятувати зуб, у якому виник запальний процес, та запобігти поширенню інфекції на навколишні тканини.

Замість того, щоб просто видалити хворий або пошкоджений зуб, ендодонтист усуває інфекцію, видаляє уражені карієсом тканини та захищає внутрішню частину зуба від подальшого пошкодження.

Ознаки ендодонтичних проблем:
• запалення та болючість ясен
• чутливість зубів на холодну та гарячу їжу
• хворобливі відчуття при жуванні та надкушуванні
• зміна кольору зубів
• незрозумілий біль у прилеглих лімфатичних вузлах

dsc08642 1024x683 - Ендодонтичне лікування або лікування каналів зубів

Причини виникнення:
• карієс досяг пульпи зуба або як кажуть «нерва» (пульпіт)
• розвиток інфекції всередині зуба чи кореня (періодонтит)
• пошкодження чи травма зуба

Особливості лікування кореневих каналів у нашій клініці:

• Комп’ютерна діагностика (КТ) для точної установки діагнозу та ступеня ураження, визначення положення кореневих каналів
• Використання мікроскопа дозволяє ретельно контролювати процес лікування
• Безпека – технології обтурації каналів забезпечують надійне їх запечатування та запобігають попаданню хвороботворних мікробів у тканини поряд із зубом.
• Рентген-контроль на всіх етапах лікування
• Боротьба з інфекцією – сучасні лікувальні матеріали сприяють усуненню інфекції, що вийшла за межі зуба
• Довговічність – здатність зберігати зуб після видалення нерва за умови проведення лікарського нагляду
• Безболісне лікування

У нашій клініці ведуть прийом два досвідчені ендодонтисти – Подільчук Денис Вікторович та Тимошок Микита В’ячеславович. Обидва вони фанати своєї справи, постійно вдосконалюють свої вміння, вивчають нові методики лікування та технології. А крім цього (що дуже важливо для наших пацієнтів) вміють створити легку, спокійну атмосферу на прийомі, все зрозуміло пояснити, заспокоїти та допомогти пацієнтові.
Бережіть своє здоров’я, а ми завжди раді допомогти у цьому