Дитячий стоматолог Ковнацький О.Л. у радіо інтерв’ю про здоров’я дитячих зубів

You are here:

На початку серпня завідувач дитячого відділення «Клініка Дубнової «СТОМАТОЛОГіЯ» дитячий стоматолог Ковнацький О.Л. взяв участь у програмі «Мамські пристрасті» на запрошення «Радіо М». Темою програми було здоров’я дитячих зубів.

В рамках програми Олег Леонідович насамперед відповів на численні запитання слухачів серед яких:

1. Який порядок прорізування дитячих зубів і що робити, якщо перший зубок НЕ прорізався в термін?
  2. Коли вперше потрібно відвідати дитячого стоматолога?
  3. Чи можна використовувати гелі, рідини та мазі для полегшення болю, коли у дитини ріжуться зубки? Чи безпечні вони?
  4. Чи дійсно соска впливає на прорізування зубів та прикус? І якщо це правда, то яким чином?
  5. Чи правда, що цукерки псують молочні зуби?
  6. Чи варто лікувати молочні зуби, адже вони все одно випадуть?
  7. Звідки береться карієс? Чи правда те, що карієс це інфекційне захворювання?
  8. Коли та як починати чистити зуби дитині?
  9. Чому молочні зуби лізуть з чорним нальотом? Що з ним робити, до кого звертатися? Наскільки небезпечний цей наліт?
  10. Чи потрібно дитині чистити зуби із зубною пастою?
  11. Що робити батькам, щоб профілактувати захворювання зубів у дітей?

Запрошуємо вас подивитися відеоінтерв’ю дитячого стоматолога Ковнацького, в якому Олег Леонідович у властивій тільки йому унікальній манері докладно, зрозуміло, з гумором, але, при цьому, точно, чітко і детально розповідає про те, що можуть зробити батьки, щоб зубки їх малюка завжди були здорові. Це інтерв’ю з дитячим стоматологом Ковнацьким ще й заочне знайомство з лікарем для тих, хто планує привести до нього на консультацію свого малюка.

А записатися на консультацію до Олега Леонідовича або його колег можна за тел. (044) 333-49-37.