Успішне комплексне лікування захворювань пародонту в нашій Клініці (частина 2)

You are here:

Запальні захворювання пародонту (ЗЗП) відносять до масових стоматологічних захворювань. За відсутності лікування ця група захворювань призводить до втрати зубів.

Задача лікаря-стоматолога контролювати умови в порожнині рота, які впливають на розвиток ЗЗП. Вирішальними заходами в цьому напрямку є скейлінг та полірування кореня, які може виконати лікар-пародонтолог, що має відповідну кваліфікацію та необхідне обладнання в клініці. Саме ці маніпуляції спрямовані на контроль інфекції в тканинах пародонту. Завдяки сучасним методикам сьогодні абсолютно реально лікувати різноманітні ЗЗП, у т.ч. генералізований пародонтит або, принаймні, досягти стабілізації та тривалої ремісії процесу перебігу хвороби.

Наша клініка проводить лікування ЗЗП з урахуванням загальноприйнятих європейських протоколів, консервативними і хірургічними методами та працює у тісній співпраці з лікарями різних спеціальностей, що дозволяє проводити стоматологічне лікування з урахуванням соматичної патології. Це значно підвищує якість лікування наших пацієнтів. Навіть при складних формах генералізованого пародонтиту це дозволяє досягти стійкої ремісії.

Докладно дізнатися про особливості лікування ЗЗП та наочно побачити результати, яких досягають спеціалісти нашої Клініки, можна ознайомившись зі статтею, а також проконсультуватися у нашого спеціаліста Тамари Борисівни Волинської.

stat2