Сніданок з лікарем Подільчуком

You are here:

18.11.2017 в одному з київських ресторанів лікар-ендодонтист, заступник головного лікаря  «Клініка Дубнової «СТОМАТОЛОГіЯ» Подільчук Д.В. зустрівся з колегами-стоматологами, щоб обговорити питання сервісу для клієнтів, а саме: що є гарний клієнтський сервіс, як знайти та утримати клієнтів, як уникнути плинності кадрів, що нового або про інновації в обслуговуванні і т.і. Адже сьогодні недостатньо бути просто гарним лікарем, потрібно і важливо вміти заручитися підтримкою клієнта, вміти пояснювати просто і зрозуміло, сформувати кредит довіри, зрозуміти й навіть передбачити потреби клієнта. Тим більше, що у клієнта є багато можливостей порівнювати та обибирати стоматологічну клініку в Києві.

Денис Вікторович поділився з колегами не тільки теоретичними знаннями, а й напрацюваннями, перевіреними на практиці, адже результативність і загальне число клієнтів, які залишаються для лікування в клініці й рекомендують її своїм рідним, близьким і друзям, говорить сама за себе. Саме такою сьогодні є наша клініка.

Переконайтеся й ви! Записатися на консультацію або отримати більше інформації можна за тел. (044) 333-49-37.

Подильчук_завтракПодильчук_завтрак1

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Надіслати