Сервіс один з важливих факторів успіху стоматології

You are here:

20 травня 2018 р заст.головного лікаря нашої клініки Подільчук Д.В. провів спеціалізований курс для лікарів-стоматологів, який адресував численні запитання пов’язані з клієнтським сервісом в стоматології.

Сучасній стоматологічній клініці та й лікарю-стоматологу взагалі сьогодні недостатньо просто добре полікувати зуби, потрібно створити позитивний настрій у клієнта і загальну приємну атмосферу в клініці, вчасно нагадати клієнту про майбутній візит, довідатися про його самопочуття після лікування й багато іншого, – зробити його візит в цілому максимально комфортним! І це в тому числі те, над чим наша клініка працює не покладаючи рук щодня. А Денис Вікторович, не тільки лікар, а й керівник, не з чуток знає про важливість і цінність забезпечення клієнтського сервісу в стоматології тому, що працює над його поліпшення щодня.

Оцінити рівень клієнтського сервісу в нашій клініці можна відвідавши її, для запису телефонуйте (044) 287-54-47.

Сервис в стоматологии_20-05-2018

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Надіслати