Наші адміністратори вдосконалюють свої комунікаційни навички

You are here:

Багато наших клієнтів відзначають злагоджену роботу нашого ресепшена, привітність і гостинність наших адміністраторів. Це результат постійного вдосконалення та роботи по покращенню якості сервісу.

Нещодавно наші адміністратори пройшли тренінг з ведення телефонних переговорів, в ході якого були відпрацьовані навички та практичні інструменти  для ще більш ефективного спілкування з пацієнтами.

Так, ми безперервно вчимося і прагнемо до того, щоб нашим відвідувачам було комфортно в клініці, а спілкування з нашими адміністраторами було приємним і конструктивним.

69736551_2589076941152106_4430647816846573568_n 76613103_2589076991152101_8392449766641893376_n

 

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Обов'язкові поля помічені із *

Надіслати