Previous slide

вузькопрофільних
лікарів-стоматологів

8000 +

сімей лікуються у нас вже
декількома поколіннями

Клініка Дубнової
"СТОМАТОЛОГіЯ"

Наша клініка заснована в 1997 році, це одна з перших приватних клінік в Україні. Всі роки нашим головним принципом були чесні й довірливі відносини з пацієнтами.

Клініка Дубнової пропонує повний комплекс стоматологічних послуг і все краще, що є в стоматології сьогодні – передові методики, діагностичний комплекс, найсучасніше обладнання, зубопротезную лабораторію і головне – команду фахівців найвищої кваліфікації. Сьогодні в клініці працює вісім експертів у вузьких областях стоматології та анестезіології.

Всі фахівці клініки мають вузьку спеціалізацію, що дозволяє вже на стадії консультації максимально точно підібрати лікаря для вирішення конкретної проблеми в конкретно вашому випадку.

Ми працюємо по міжнародним протоколам і на підставі принципів доказової медицини. Безпека пацієнта, стерильність і багатоступенева дезінфекція – це наші принципи.

У ситуації пандемії ми вжили всіх можливих заходів, щоб забезпечити повну безпеку наших дорослих і маленьких пацієнтів. Все ретельно стерилізується, сануючих, обробляється, щоб не допустити найменшого ризику заразитися коронавірусів або іншими інфекціями.

Ми створюємо атмосферу затишку і турботи для дорослих і дітей з особливими потребами та складними супутніми діагнозами. Ми завжди підкажемо, як найбільш щадяще провести те чи інше лікування, щоб забезпечити мінімальний рівень стресу або переживань у особливих діток.

Ми не призначаємо лікування, в якому немає необхідності. Наше завдання – допомогти вам забезпечити здоров’я і красу зубів в максимально можливому для вас комфорті.

Послуги стоматології

• Видалити зуб

Вирівняти зуби

• Видалити зуб

Вирівняти зуби

Наші роботи

Дитяча стоматологія

"Клініка Дубнової" - найкраща стоматологія в нашому рідному Києві. Кожен прийом у вашій клініці - свято для моєї родини та для мене. Прекрасна атмосфера, усміхнений колектив, професіоналізм лікарів та персоналу завойовують при кожному прийомі. Дякую "Клініці Дубнової" за приємне лікування!!!

Шейхиан В.

Велика, щира подяка дитячим лікарям за увагу, чутливість, підхід до дітей! Дякуємо персоналу на рецепції за гостинність і атмосферу, яку вони створюють на першому етапі зустрічі. Дякуємо всій клініці! Здоров'я вам і щастя!

Остап Качурін