м.Київ, вул.Антоновича 28

Пн-Пт 09:00 - 21:00
Сб,Вс 10:00 - 18:00

Карта проїзду

Відгуки про Клініку Дубнової “Стоматологія” (м.Київ)

08-08-2017

Сер 9, 2017
Ольга Зуб

Олег Олегович!!! Я очень Вам благодарна за мой "второй" день рождения!!! Моя радость безгранична!!! Также спасибо всему коллективу, кто участвовал в "рождении" моей радости. Еще раз спасибо! С уважением, Ольга Зуб P.S. Вы профессионал своего дела! В 100% праве занимаете врачебную нишу!!! Ура!!!

Daniel_09-08-2017

Сер 9, 2017
Daniel

Thank you for cleaning my teeth! :) It was very good! Thank you!!! Thank you!!!

Honda_07-08-17

Сер 7, 2017
Honda

Вилика подяка від бійця АТО 93 окремої механізованої бригади, 1 батальйону усій команді клиніки та її лікарям за допомогу і розуміння проблеми ветеранів!!!

YTB_07-08-17

Сер 6, 2017
YTB JU BAR

Ist sehr gut aber schmerzhaft. Best klinik!

Сер 5, 2017
Пахомова Мария

Мне все очень понравилось, большое спасибо Олегу Олеговичу и всему коллективу.

Сер 4, 2017
Маріанна

Після того, як ми почали ходити з дитиною до Олега Леонідовича (нам порекомендували клініку в клініці "ММ" зі Львова), я вирішила, що стандарти якості та комунікації в клініці Дубнової однакові серед усіх спеціалістів і сама записалась до дорослого стоматолога. Потрапила до Юлії Сергіївни. На жаль, була неприємно здивована тим, що стандарти якості в одній клініці серед різних лікарів різні. Звернулась щодо заміни старої пломби, яка мене не турбувала. Після заміни, почала турбувати. Після того, як замінила пломбу, тиждень відчувала сильний біль при прикусуванні, чекала, що пройде, припускала, що це підвищилась чутливість. Про те, що може бути такий біль від надто високої пломби, мене не попередили. Прийшла знову до лікаря (це було за 3 дні до моєї відпустки) з потребою, щоб мені пояснили які можуть бути причини такого дискомфорту. Бажання думати про стоматолога під час відпустки не було. Після цього ще двічі ходила на корекцію. Один раз таки після відпустки, протягом якої я на сторону із полікованим зубом їсти не могла. Я розумію, що бувають різні випадки і що медицина - це суб"єктивна наука і що кожен організм специфічний. Але не розумію, чому лікар неохоче відповідав на запитання, навіть дещо дратувався, коли я просила пояснити чому лікар вважає, що це, наприклад, не проблема з нервом, а саме з надто високою пломбою. Як на мене, пацієнт має право знати в деталях варіанти можливої проблеми і це є в обов"язках лікаря надати ці пояснення. Коли я перепитувала, бо потребувала додаткового роз"яснення, лікар відповіла, що вона мені 3 рази пояснила, а я не розумію. Врешті я ці пояснення отримала, але для цього мені треба було докласти зусиль. Така комунікація є мені дивною. Дуже сподіваюсь, що після третьої корекції моя проблема вже буде вирішена.

    Сер 4, 2017
    Natalka

    Вельмишановна Маріанна, Дякую вам за ваш відгук та коментарі. Ми постійно працюємо над тим, щоб стандарти якості в нашій клініці були на однаково високому рівні у всіх лікарів. Описана вами ситуація уважно вивчена нами, проаналізована та взята до уваги, адже для нас вкрай важливо, щоб нашим клієнтам були зрозумілі будь-які аспекти їх лікування. Тим часом, пропоную вам безкоштовний візит до головного лікаря чи будь-якого іншого лікаря за вашим вибором для консультації за необхідності. Ще раз дякую за зворотній зв'язок. З повагою, Леся Дубнова Головний лікар "Клініка Дубнової "СТОМАТОЛОГіЯ"

Сер 4, 2017
Маріанна

В захопленні від дитячого лікаря Олега Леонідовича! Надзвичайно уважний до потреб пацієнтів і їх батьків. Дуже детально все пояснює, навіть по кілька разів, якщо потрібно. Син 3 роки навіть не помітив, коли йому знімали наліт. Дуже дякую лікарю за професіоналізм та надзвичайні особистісні якості! Дуже приємно віддавати дитину в такі руки. Окреме дякуємо за чудову дитячу кімнату. Було б взагалі мега чудово, якби був вибір мови мультиків. Наразі лише російською.

Залишити відгук


С помощью этой формы можно оставить отзыв о компании или врачу клиники.
Все отзывы будут обязательно рассмотрены.